Har någon lyckats tämja vildjuret eller vad är det som händer??

image71

Inget Båstad? Inget Åhus? Eller hur blir det egentligen...

Något klirr i kassan hörs inte nu, men det har ju aldrig stoppat förr. På ett eller annat sätt har jag alltid skrapat ihop till mina äventyr. Men nu verkar det inte som om motivationen finns till att böna och be sina föräldrar efter resurser till resor och utekvällar. Känns mer som om jag gillar läget... Visst, sista ordet är inte sagt för kanske är vi påväg mot snabbvisit i Båstad på lördag kväll och livar upp gamla minnen. Jag menar "hummellimmon" och lyxyatchen är säkert på återbesök. Men de får nog ha äventyr utan oss den här gången.. "Sands" toalettbesökare får klara sig utan Piff & Puff som håller låda och T får helt enkelt nöja sig med slitna moorebrudar.

Ser inte bättre ut mina vänner.. vet inte vad som hänt, men verkar som om någon har tämjt vildjuret i mig (iallfall vecka 28 och 29 ;) haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0