Ojojoj...blev visst Åhus endå :P

Precis som i gamla dagar, spontant, fint väder och sova i bil. Det sist nämda skulle jag velat vara utan! Sova i ett bagage med C brevid sig och M i framsätet var inte bara kvavt, obekvämt och olustigt. Det innebar smärtor i hela kroppen dagen efter! En dag som iofs blev grymt bra då jag debuterade som handbollspelare! Duckade då jag fick pass och fick i andra matchen lägga straff, det ni ;) Nä handbollskarriär överlåter jag till mina vänner och min älskling! Hahah.. men läktaren fick sig ett gott skratt :D

Åkte tillbaka till Göteborg på Lördagen för klarade inte att va borta från H allt för länge.. inte innan han ska åka nu heller :( fyyy... Men big smile för de här mysiga dagarna ihop :) Och kommer bli så grymt när han kommer hem igen!

Ska sysselsätta mig med att åka till Smögen och Grebbestad 100 ggr under de närmaste två veckorna, och så gå ut lite i Lysekil med. Så schemat är fullbokat för att tiden ska gå så fort som möjligt :P Nä, riktigt så illa är det inte men mina vänner är sååå välkomna till mig de närmaste två veckorna, hör ni det ??

dags att hoppa ner under täcket nu... Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0