Fredagsmys

Ojoj stressig morgon säger jag bara.. eller förmiddag rättare sagt. Jag satt och bloggade när jag tittade på klockan som stod på 12.59 och 13.15 skulle jag vara i skolan. Det blev att snabbt slänga på sig kläder för att springa till vagnen och anlända på humanisten 13.27... inte dåligt jobbat där. Vill man vara snabb så... eller måste man så.

Men efter skolan gick jag ner på stan en sväng och hittade en till klänning! Var bara tvungen att köpa den, även om ångesten kröp längst ryggraden på mig. Får inte.. kan inte.. har inte råd egentligen... Men köpt blev den, och direkt efter fick jag ringa ett ångestsamtal till min love för att inte må för dåligt över mitt överkonsumerande.

På tal om love ska vi mysa sen och jag längtar tills dess. Av två anledningar: Den första är för att han är bäst och den andra är för att vi hade en heldag i onsdags, där vi gick i möbelaffärer och sen bakade massor med bullar som vi ska äta idag:) Åt ett helt gäng i onsdags, men frös in en del också som jag vill äta idag! Kan bara inte med att äta upp alla bullar innan love kommer :p

Nu ska jag försöka få tag i min bästa vän på jorden.. bara pratat med henne i tre omgångar idag, men det hjälps inte för vill höra hennes härliga stämma:)

trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0