Slut på helg och jobb väntar...

Vilken mysig midsommar! Det blev inte någon stor fest, det blev ingen midsommarstång, inga lekar eller sill med färskpotatis. Men det blev himla bra endå :) För jag fick vara med dom jag tycker mest om! Och det är väl det som får en att trivas och må som allra bäst. Vi har grillat, ätit glass, tårta, godis, kebab, glass igen och lite därtill. Spelat minigolf, vilket är fruktansvärt tråkigt! Men sen gått på strandpromenaden, ätit i skaldjursbodarna och haft 100 andra härliga stunder.

Nu väntar en vecka utav jobb framför, sen på fredag åker jag till Göteborg för att vara med min underbara kille som jag tycker så himla mycket om. Kanske hinner jag gå lite i affärer när jag väl är där för det saknar man så här i Lysekil.

Dags att ta på sig stövlar för jag ska slita lite nu (klippa gräs;) Sen kl 15.30 ska jag till jobbet!

Kramiz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0