Soliga söndag :)

Vilken go helg! Mys med min love på fredagen, mys med Pappa igår på dagen och trevligt värre på Chez och sen Vasastan på kvällen. Vilka vänner jag har, de är underbara!

Nu ska jag och K jobba lite på sommarfärgen :P Och jag som inte har tålamod till att sola några längre stunder... Blir så rastlös! Det bästa är när man är utomlands, då kan man titta på folk och oftast bada för vattnet är varmt. I Sverige badar jag knappt, sällan vattnet överstiger 23 g. Och under det fryser jag så jag blir blååå. Men nu har jag bullar att äta i massor som jag och min kärlek bakade häromdagen, och glass med så jag lär väl ligga i solen på filten och äta som underhållning.

Ha en gosig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0