försök att deleta...

Efter tragiska försök att deleta den undre bloggtexten får jag nu bara acceptera att den inte vill från min blogg försvinna! Inte heller blir historien färdigberättat.. och trötsamma stavfel behåller den som ett hån mot mig! Den vill helt enkelt inte försvinna, den är borttagen från min personliga sida, men försvinner inte på den offentliga bloggen!! blir tokig... men det är ödets ironi den här dagen! Skulle vilja deleta hela dagen om jag fick bestämma... men det e klart. Mitt mysiga sällskap ikväll skulle jag inte velat va utan:) Men i övrigt! Tröga hyresvärdar som inte vill hjälpa mig i min andrahandsuthyrning, fruktansvärda räkningar som får min ekonomi att gå i botten. Kaksmulor i mattan som försöktes damsugas upp men de gav istället en knuff på glaset med vatten som stod på det lilla bordet. Jippi!! trägolvet är plaskblött..  deleta deleta deleta.. Nu ska jag göra som man gör i det verkliga livet då man vill deleta, man kryper under täcket. Och vips! man har deletat den tidigare dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0