Stockholm!

Fick precis så här en lördag kväll ett fyllemess från älsklingen i Stockholm! Längtar, jag ska snart ta med mej min käraste vän och åka dit för att busa med vår älskling T.. Vill leka isleken (ska någon dag berätta om världens bästa lek!) vill göra bort T inför tjejer han är intresserad av, vill mordhota taxichaffisar, vill ha spybarfylla, vill köra med militärfordon över djurgårdens alla gräsmattor, vill håna kändisar, vill se min käraste vän spåra ur, vill äta goda middagar i gamla stan, vill shoppa upp mina pengar, vill ha brottningsmatch med käraste vän och T (där min roll oftast innebär att fotografera och hålla fast käraste vän när T försöker dra av henne kläderna) Vill bli ovän för att sedan bli sams, vill tappa bort mitt sällskap för att sedan hitta det, vill prata minnen... Vill göra allt som vi brukar göra då vi är på besök i stockholm och dubbelt så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0