Blommor,pussar och klassfest

Oj oj så mysigt det va att få hem min härliga:) Lagat god mat och pussats... mmm.

Och så har jag kommit fram till att anstränga mig för att så ofta jag bara kan ha blommor på mitt köksbord, det gör allt så mycket vackrare! Köpte en bukett vita Gerbera igår och det ser så fint ut på bordet när solen lyser in över dem. Jag är inte ensam med denna strävan, K ska göra likaså. Under den tiden vi bodde ihop köpte vi ofta en bukett tulpaner på fredagarna och hade på vårt köksbord. Det gjorde det extra mysigt att gå upp och äta lång frukost på Lördag och Söndag morgonen. Nu ska vi återinta den vardagstraditionen!

Ikväll ska jag på klassfest, äter ju fortfarande penicillin så får ta det hyfsat lugnt. Men ska springa ner till systemet för att få med mej något gott att dricka. Hoppas inte det slår helt fel bara:S Dags att göra mig fin för kvällen nu.. Hoppas på en och annan god drink ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0