Helg igen :)

Så skönt med helg, hoppas bara det blir fint väder också! Jag åker nog till Lysekil imorgon, mysa lite... Men sen fanns det dom som ville att vi skulle till Havsbadet, ja L ville det :P Hmm... vem vet hur det blir med det. Hade tänkt att låta bli och festa den här helgen.

Har sysslesatt mig från igår kväll och nu på morgonen med att läsa S-L Liedman "från Platon till kommunismens fall". Ingen skönläsning direkt men nog så intressant... Lite kött på benen i samhällsdebatter kommer den nog att bidra med ;) Gör allt för att slippa läsa min egentliga kurslitteratur märker jag! Kanske kan ägna några timmar åt den då jag är i Lysekil imorn... eller? jaja...

Nu ska jag göra mig iordning för att sen gå på stan med världens snyggaste och goaste K!


Heej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0