Måndag måndag..

Nu var helgen över.. en hel vecka tills man är ledig igen:( Det blev bara massa mys när jag kom tillbaka till Göteborg. Jag och min speciella lagade supergod pizza! Lovar att den slår det mesta.. mums. Sen har det slappats framför tv-n och pussats i massor ;) mmm...
Tvingade i och för sig ut speciell på en promenad igår kväll, fick sån ångest av allt soffliggande och matlagning att jag var bara tvungen att röra på mig. Men när vi kom hem efter 1h promme valde vi att baka en kladdkaka klockan 21.30 på kvällen:P Så vet i "katten" om den där promenaden hjälpte... haha

Gulligaste orden från speciell: " Michael Jaksson är bäst i hela världen, näst efter dig..."  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0