Pluggit värre...

Kan det tänkas att jag CUT har börjat skriva min tenta! Med lite push från någon som är väldigt bra tog jag fram böckerna och började så smått igår:P Hoppade över första lektionerna idag på morgonen men ska på föreläsning efter lunch. Är väldigt nöjd över att jag börjat allafall, för det är i starten jag är som trööögast.... Men hur ska jag klara mig nu när han som e så väldigt bra ska åka bort:( Kommer jag fortsätta min goda anda och få klart den här tentan? Jo.. det kommer jag nog, för innerst inne älskar jag att lära mig nya saker, och fördjupa gamla kunskaper. Är väl bara det att nästan 16 år i skolan sätter sina spår...

Dags att fixa håret, slänga på sig lite härliga kläder och gå till skolan nu. Träffa min härliga klass som jag tycker så himla mycket om:) Ska försöka hinna med en lunch tillsammans med dom innan föreläsningen börjar 13.15 "Kulturens omvandling under tidigmodern tid" är namnet på dagens föreläsning. Tror att kulturhistoria kommer vara min grej, inte för att ekonomisk och politisk historia inte har intressanta bitar. Men de är så hårt sammanflätade, de lämnar inte alltid så mycket utrymme som jag skulle vilja...

Idag blir det svintajta jeans och vit topp... Om inte den ligger i tvätten :S Höööga stövlar, härliga smycken, röda naglar och välvolymat hår ;)

Se yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0