Shopping :P

Hitta på något kul.. vad kan då var bättre än att shoppa? Och det är precis vad jag gjort idag! Himla massa fina grejer.. såå nöjd! Med mig hem i påsar fick jag

Cardigan, vit.... dömysig
Tajts
Svart klänning, trikå HM
Rosa klänning, "tennisklänning"
Pumps, jättehöga, läckra metallic

Får bli metallic på pumpsen istället för bruna som jag tänkt. Känns inte helt fel då jag inte har ngt av metallic och man endå bör ha det den här våren :P Letade som en galning efter väska, kollade på en hel del.. Mango hade en fin, men inte sån som jag tänkt mig så gav upp. Klänningarna är riktigt shyssta att ha både till vardags/stranden/grillkvällar. Och som sagt cardigan är bara jättemysig och känns lite lyxig :)

Nu ska jag äta, slappa lite i soffan och sen är det dags att vara barnvakt....

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0