Västkusten...

Då man är en äkta kustbo borde man vid det här lagret ha lärt sig att kusten inte är att lita på! Men man blir lätt nostalgisk och tror att vädret alltid består av sol och varma vindar... Men icke :( Dock befinner jag mig i Grebbestad nu och det kan ju inte jämföras med Lysekil, för där skiner alltid solen ;)

Ska tillbaka till Göteborg om 1h, och får se vad det blir av kvällen. Fick ett samtal inatt som hävdade att jag var bokad från mitt anländande och resterande tid av helgen. Men han var snällare på den punkten för en stund sen då jag pratade med honom i nycktert tillstånd:P Inte för att jag har något emot att vara uppbokad av världens gulligaste:)

Tjejerna har hört av sig i omgångar under dagen, och kanske styr vi upp något. -Som inte inkluderar alkohol tack! är väl en utopi att det skulle inträffa, eller snarare dystopi. Beror väl på vilken värld man vill leva i;)

Nu är det iallafall dags att förbereda hemfärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0