Äntligen hemma..

Efter en heldag i skolan och på stan är jag så trött! En sån lättnad att låsa upp dörren till lägenheten och gå in.. ännu bättre att se att det var hyfsat iordning - Tack älskling, du är bäst!
Har köpt en färg som jag slängt i håret under tiden jag bloggar, lite mörkare än vanligt men hoppas det blir bra, var sugen på lite nytt. Har en underbar nyhet för min gaderob och det är att jag äntligen fått tag i en väska med fransar på! Den är liten och lite för dyr, men jag var bara tvungen så jag slog till :)) I love it! Ska försöka ta ett kort och lägga upp en bild på den lilla gulliga senare :p Fick kolla igenom lite affärer efter julklappar, har lite idéer men varför är det så svårt!?? Gäller att ta sig tid för att hitta det rätta, men bästa julklappen i år blir endå min älskling - Han är den rätta :))


Ha det grymt nu alla vänner, skriv gärna tips på julklappar till mig!! Kramar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0