Bra där...

Har packat ihop 5 kartonger varav 4 är kläder i + att jag fick ihop 5 påsar med kläder som jag gick och skänkte till Emmaus. Måste bara minska på volymerna, och sen känns det gott i magen då man vet att kläderna kommer till goda ändamål. Häftigt om mina gamla partytoppar, jeans och annat hamnar på någon behövande, kanske på sydligare breddgrader.
Kunde slappna av en stund nu ikväll, men det är endå fortfarande mycket kvar att göra! Fick dock några lugnande ord då de som ska ta över min lägenhet gav mig ett par extra dar innan jag måste lämna nyckeln.

Trots att min älskling bott hos mig i mer än 3 månader nu, och vi inte är nybörjare på att bo ihop så känns det så grymt spännande att flytta upp till den stora lägenheten. En stor fördel är att det kommer finnas mer plats då vänner vill komma och hälsa på. Är inte det lättaste att trängas i en 2-sitssoffa, eller i hög i sängen men det har gått an de gånger vänner har vart här. Men nu är det ändring på det och utrymme kommer finnas! Shit, nästan 70 kvm och en bra planlösning, det asså :p

Nu ska jag kolla lite komediserier, ge H lite uppmärksamhet och sen sova skönhetsömn, Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0