Följetången som aldrig tar slut- Skor!

Visst kom jag mig fram till Yoko Yap vid öppningstid idag igen. Men inte fanns det några 37:or kvar, så fick ta en 38:a och lägga i en tjock sula. Har traskat runt i dom inne på landsarkivet och kännt på läget men när jag kom hem insåg jag att de var inte rätt endå - VELA ÄR JAG! Så tvingade med mig H och åkte in till stan direkt efter skolan för att lämna tillbaka stövlarna. Vi tog oss en sväng in på Åhlens där vi köpte det sötaste julpyntet :) mysigt :) :) Och så Skorett där jag tog beslutet att köpa ett par curlingkängor istället. Och vet ni vad - Jag är så nöjd! Framförallt då jag rotat fram ett par gamla svarta stövlar som påminner otroligt mycket om de jag lämnade tillbaka och då curlingkängorna är så sköna! Det är som att ha ett par tofflor på fötterna, och tofflor gillar jag. Så nu hoppas jag på ett slut av skoföljetången :p

Hade förresten mysigaste kvällen med tjejerna igår, mer sånt!

image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0