Friday :)

Blev ingen mer data och bloggande igår, fick slänga mig in i baket och sen va det massa mys med min H :) Inte blev det något HM och Roberto Cavalli då heller... Och när jag gick dit idag var precis allting slut! Så inte blev det den snygga tubtoppen eller en av klänningarna som tittat ut. Men är man lat får man räkna med att man går miste.. Som den lathund man är har jag tröstat mig med lite nätshopping tillsammans med H, vi får se hur kläderna kommer passa nu bara :P
Är riktigt skönt med helg, och den här helgen slipper jag ångest över att skriva tenta. Jag och J har ett arbete vi ska ha klart tills nästa tisdag, vare sig han eller jag tänker anstränga ihjäl oss så det blir nog en ganska skön vecka som väntar. 

På söndag är det en speciell dag, Pappas dag! Så ska hem då för att krama lite extra på honom :)


Go helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0