Inget läst!

Varför blir det så?? När man har en ledig dag som är avsatt till plugg så gör man absolut ingenting! Jaja.. har i allafall haft en himla go dag med min pojkvän:)) Och vi har köpt en soffa!!!! Så super kul :p Sen har jag köpt lite gulligt julpynt, en ljuskrona, gardiner, gardinlina och annat som kommer behövas. H satsade på ny kudde, lampor och stearinljus (Mr romance;) Längtar så mycket till stora lägenheten nu, och det slår mig ibland hur lyckligt lottad jag är. Ska ta vara på varenda sekund av den här tiden, precis så som man bör ta vara på varenda sekund av livet. Men att jag har träffat någon som är så underbar mot mig, att vi har det så bra ihop är verkligen något att börja dagen med ett leende för :)
Nå, åter tillbaka till plugget - Hur fasen ska jag hinna? Skriver inte tenta på kärlek direkt... Ska jobba både Måndag och Tisdag (som slöjdlärare, kul! Det hade jag ju en tanke på att bli men blev historia istället) Och tentan ska vara inlämnad på Onsdag! Jag vill inte offra helgen, men ser inte bättre ut :(


Gillar verkligen min nya farfarsklänning! Så lägger in en bild på den :

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0