Mys med Mammi!

Imorse hoppade jag skolan och låg kvar i sängen med hjärtat... Vi hade pratat lite om myskväll ikväll, men längtade efter min Mamma så åkte till henne. (Har ju mys jämt med H så kan allt avara lite tid till mamma) Som vanligt laddar vi upp med skaldjur - MUMS! Har ätit fisksoppa med vitvin och saffran till lunch och nu innan Idol har mamma börjat duka fram kräftor under tiden jag bloggar :p Är inte ofta vi får chans att va själva, men när vi är det så är det himla mys! Hon har funderingar på vad hon ska köpa i julklapp till H, vilket jag med har??? Men tror jag har en idé iallafall..

Imorgon blir det en riktigt go utgång med tjejerna!! Längtar!!!!!! Så länge sen :)) Ska jobba på att C ska med också, även hon har det sådär med neeezan :p Men det kommer ingen att se i fyllan och villan !

Hej svej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0