Nej nej nej, retur kanske?

ÅÅÅååå.. Snabbt inlägg så här vid läggdags - Mina stövlar e lite halvpaj! Ja innerfodret sitter löst i ena stöveln, vilket irriterar mig något vansinnigt! Alltså innebär väl det att jag måste byta skorna imorn :( Blir så lack! När man hitta ett par bra! Det var bra pris på de här med, hade kostat 1400:- men det var rea på dem för de va enda paret kvar så fick dom för 1000:- Värsta är ju bara att rea inte innebär öppet köp, och jag bad expediten om en dags öppet köp vilket hon lovade. Men hon har banne mig inte noterat något på kvittot! Blir riktigt tokig om jag inte får lämna tillbaka dom imorn.. Där ser man hur bra det kan va att traska runt lite med nyköpta skor i lägenheten - Så märker man om de är sköna!

Ja.. det var väl mest bara det jag hade anledning att blogga om!

Hmm får se om det blir en prisvärd kopia av uggs endå... Eller kanske ett par clarks som jag varit sugen på i flera år. Kanske inte så chicka, men garanterat sköna och klassiska.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0