Stressad!

Jag avskyr det! Stress! Finns inget värre... har precis pratat igenom min uppsatsidé med handledaren, och hon tyckte den var bra och gav mig användbara tips. Men det blir allt tydligare att jag kommer att ha mycket jobb framför mig, och om det då bara varit en uppsats. Men nej, det är en flytt om bara några dar, vilket innebär packning, målning, handling. Jag avskyr att ha allt upp och ner, men får nog bara vänja mig vid tanken att allt kommer vara i en enda röra de närmaste veckorna. Trots att det är jul! Och jag vill ha det julmysigt -inte stökigt!
Till Fredag ska jag ha läst en uppsats och skrivit en opponering på den, göra klart och lämna in mitt PM för uppsatsen, helst skrivit en rapport från Vfu-n, packat klart hela lägenheten, varit och hämtat färg till nya lägenheten och påbörjat flyttstädningen - Kul vecka??

Vet inte ens vart jag ska börja efter en hel dag i skolan... Tror jag startar med att gå upp på vinden, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0