Tack C!

Tack för magsjukan eller vad fasen det nu är jag fått! Matförgiftning av pepparkakorna?? För många klementiner? I vilket fall så började dagen med att jag tvingade mig upp, kastade kallt vatten i ansiktet och fick på mig lite mascara innan jag fick slänga mig över toaletten för att göra det mest otrevliga! Men har mest varit ett grymt illamående hela morgonen, vilket är bättre nu för tillfället.. Men skola var inte att tänka på idag.

H har gett mig en skinksmörgås och lite pepparkaksglass, får se hur det går med det. Men himla go kväll igår annars tjejer, och C - du e så grym ;)

 

Kommentarer
Postat av: carro

liND du e inte så dålig du heller.. tack för mysig kväll.. o mycket tsöd.. du e grym pöss pöss

2007-11-22 @ 23:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0