toffelmys och duntäcke..

Var så kall när jag kom hem ifrån viket på skolan idag att jag var helt ihjälfrusen! Fick sätta på mig pälstofflorna och lägga mig tätt intill H under duntäcket för att tina. Nu har jag lagt mig med boken jag skrev om igår och en bit morotskaka för att bara njuta av bra läsning och mumsa god kaka:) Skulle vilja åka in till stan och shoppa, unna mig lite vardagslyx men måste spara på mina pengar. I så fall hade jag fått lägga pengarna på inredning... men vill ju ha nya kläder! Det vill jag jämt i och för sig :P Men blev lite besviken idag när jag kom hem för att kläderna vi köpt över nätet inte har kommit än :( Så därför blev jag lite extra sugen på att åka in till stan...

Till helgen som kommer öppnar jul på liseberg! Det ska bli så himla mysigt tycker jag :) Helst ska man gå dit då det är kallt och fullt med snö så man måste dricka varm choklad med grädde för att hålla värmen. Får väl se om det hinner bli någon snö, men ska i alla fall ta dit min älskling för en romantisk kväll bland alla lampor, mysiga butiker, bodar och spel. Får se om det blir till helgen eller om vi väntar tills nästa, jag ska köpa sånna där fina julkulor som finns i en av bodarna och hänga upp dom i fönstret som julpynt har jag tänkt i alla fall :)

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0