ulululululUllareeed!

Idag har jag fått mycket gjort! Men inget som berör skolan tyvärr, men annat bra :) Som att jag och H packat ihop resten av hans saker, vi har varit och valt ut och fått med oss färgen som vi ska måla med. Sen har vi börjat packa i köket, men mitt i packningen ringde tjejerna och frågade - Ska du med till Ullared? - Jaaaa! Klart att jag ska! Så H fick fixa resten själv då jag stack iväg för att handla. Har aldrig varit där tidigare, det är ju extremt stort! Tyckte verkligen det var värt att åka dit - Bra och Billigt! Fick tag i lite julklappar till Mamma och H, sen var det mest julpynt som åkte ner i vagnen. Allt från tomtar, till dörrmattor och stearinljus i julens tema :) Jag älskar julen!

Underbart värre när jag kom hem och min älskling tagit tag i all disk och stök i köket. Fattar inte hur lyckligt lottad jag är, det enda jag behövde göra när jag kom hem var att sätta mig vid dukat bord :) Sen har jag slått in julklappar, och pratat i telefon med Mamma och Pappa.


Nu ska jag slappa framför tv-n!! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0