Varm choklad och frusna fötter..

Vad kan bättre tina en frusen kropp än en kopp varm choklad. Gärna en stooor kopp! Precis vad jag har druckigt, och nu är jag varm överallt förutom i fötterna. Jag och H har varit på handboll, och när vi skulle ta vagnen hem hade den precis gått, så fick snällt vänta 16 min i kylan. Gick en hållplats för att hålla värmen, men sen fick vi sätta oss för att H behövde vila knät. Vem blir inte en isbit av att vänta på vagnar??

Fastnade precis i en blåsning som Fredrik gjorde på Filip i "Boston tea party", riktigt roligt! Varför är det så kul att se folk bli blåsta? Tänk om man själv skulle råka ut för något sånt! Det är med skräckblandad förtjusning jag tänker på det - riktigt kul, men endå så ångestladdat! Det roligaste av allt är nog endå att blåsa någon. Ska kanske konspirera ihop något med några av mina vänner för att sen köra en riktig rövare för någon som står oss kärt...



Får klura lite mer på det där;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0