Vill iiinte!

Måste ta tag i och skriva klart de sista två frågorna - men jag vill inte! Är så osugen :( Om det bara hade varit en fråga så skulle det väl vara okey men nu är det två och den ena är supertung. Blir inte bättre av att gnälla, det bästa är att bara sätta igång men shit va svårt det är ibland. Har gjort en deal med H att jag skriver klart en fråga sen ska vi gå och handla mat. Men jag är sugen på att baka idag också, och det brukar ju ta lite tid... Ska göra en grymt god pepparkaks cheesecake tror jag :p smarrigt! H kan behöva lite extra gott nu när stackarn ligger på sängen hela dagarna. Nej nu får jag sluta att skriva om onödigheter och sätta igång att läsa kritik mot ideén om det post-industriella samhället. Kul va?
 

Amerikansk cheesecake    Klicka på bilden och du får receptet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0