En härlig dag..

Lördag och inga måsten - en härlig dag alltså! Jag och H var uppe i hyfsad tid för att vara oss och åkte till "Mio" i mölndal, sen blev det "Nybergs idé och design" för att få inspiration till målning och tapetsering. Hamnade en kortis på backaplan för att kolla lite, men lämnade det fort. H frågade mig - "Vad tänker du på hjärtat?" - "Att jag hatar hisingen" svarade jag och H skrattade gott :D Nä så illa är det väl inte så jag hatar, men känner mig inte hemma där och på Backaplan var det alldeles för mycket folk, det var kö för att komma därifrån och jag vill mest åka fort därifrån när jag kommer dit.
Men vi åkte mot Ica kvantum och våra hemtrakter :) Fick köpt oss lite gott till ikväll, men som nästan alltid när man inte har någon matlista med sig så glömmer man något. Alltså måste jag kila till Ica här på Olskroken och komplettera lite senare.. Men ikväll blir det räkor, baguette och aioli, mums :p Fick inte riktigt nog av det i Onsdags så får mumsa skaldjur ikväll igen :)

Det sjukaste hände: L ringde för en stund sen och fråga om jag och H var hemma, jo visst var vi det. - Är det okey om vi kommer upp och tar lite "parmys" kort på er då? Och det fick hon, men shit va skumt det kändes för mig och H att sitta i soffan och "gulla" framför en okänd fotograf! Hahaha :) Jaja, det gick fort iallafall.. De ska tydligen ha bilderna till något project de jobbar på.. Om nu de där bilderna kan komma till användning på två tröttisar som precis ätit rejält med potatismos och korv till lunch:) haha.

Längtar så till den stora lägenheten nu.. framförallt vid kvällar som den här då vi ska vara fler en bara mig och H. Blir väl i och för sig bara O som kommer och myser med oss, men endå. Hade varit så skönt att ha den stora soffan, där alla hade haft gott om plats framför tv-n. Men det är inte så länge kvar iallafall, och skönt är det! 



Gosig lördagkväll önskar jag er !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0