Hjärtsnurp!

Min älskling har dragit av korsbandet och ska opereras! Fyy.. Han ville inte berätta något för mig igår då vi var på Hard Rock och åt för han vet väl hur hispig jag blir.. Men nu sa han det, och hjälp så orolig jag blir. Han ska på operation om 2 veckor, givetvis kommer detta mitt i flytten vilket inte gör mig mindre nervig. Kan ju inte tvinga hela H:s släkt att flytta åt oss, även om ett gäng av dem lovat att hjälpa till :) Men kommer flytten ligga på mina axlar nu?? Den tunga hemska soffan, vem ska kämpa med den? Tusen tankar.. Varför var just mitt hjärta tvunget att bli skadad! Jag vill ha en hel kille, och inte behöva oroa mig... Kommer ta hand om honom på allra bästa sätt efter operationen, och inte lämna han en sekund mer än jag behöver på sjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0