Klaaar!

Då har jag gjort klart halsduken som jag stickat till R, får hoppas han blir nöjd (annars tar jag den själv ;) haha.. Väntar på att C ska komma och hämta mig, vi ska kolla idol hos henne och äta massa godis hoppas jag på för jag är riktigt godissugen :p Annars har det inte hänt så mycket idag, vikade en timma imorse och sen var jag och H på stan. En kaffelatte på condeco, en sväng in på HM där jag köpte 2 par knästrumpor och sist Zara.. Längtar efter att få CSN och lön nu för jag har jobbat en del och är nyfiken på hur mycket pengar jag kommer få. Har verkligen ingen aning om vad det kommer stå på kontoutdraget om drygt 1½ vecka. Kommer iallafall att vara mer än nu, men vill att det ska vara massa mer!

En härlig helg väntar! 

Kramar 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0