Kustbesök..

Har varit i Strömstad med Mamma idag och hälsat på min kusin och hennes lilla 1½ åring :) Sötaste tjejen på jorden är nog hon, en sån liten pärla! Och det bästa, jag och H ska nog passa henne 2 dar i december !! Skulle ju bara var det mysigaste att ha denna lilla runda bebisen hos oss i den nya lägenheten och mellan oss på natten :)

Ska om en stund käka lite skaldjur nu igen, krabba den här gången. Om det är som dom säger att man blir vad man äter skulle nog jag bli ett skaldjur, eller en bytta glass.. haha. Ja efter maten åker jag tillbaka till Göteborg, blev blixtvisit här för Mamma var ledig från jobbet. Sen ikväll hoppas jag på lite vin ute på krogen med H och O, skulle varit grymt trevligt. Måste bara hinna hem och byta kläder först och är inte i Göteborg förän vid 20.30... För kan inte ge mig ut med ett par slitna twisted, en oldschool jacka och ett par gympa dojor. Nä det där hör till kategorin kustkläder eller goa vardagskläder inte vindrickar outfit... ;)

H ringde förut och sa att min lönespec från sam hade kommit, han berättade vad jag skulle få i lön denna månaden och jag säger bara - det lönar sig att jobba. Framförallt då man pluggar! Ska få pengar från Skårskolan och jobbet i Lysekil med så det kommer sitta fint inför flytten. Vill ju gärna köpa lite nya kläder också :p Tro det eller ej men får jag tag i ett par "uggs" så kommer jag nog köpa det! Har ett par riktigt gröna -totalt onödigt köp från några år tillbaka på den tiden man skulle ha "uggs". Men skulle vilja ha ett par klassiska beiga... De är grymt mysiga endå, om än inte så chicka -men va fasen. Ja vi får se, kanske blir det ett par stövlar endå :p


Och Någon Av Mina Vänner! Har ni veckorevyn från ett par nummer tillbaka liggandes hemma? Den med "chippens" flickvän på framsidan? Minns fasen aldrig vad hon heter men hon är brunett.. Det var den som T skrev krönikan i och han hade ju skrivit om när jag färga håret. Glömde helt av att köpa tidningen då, och det skulle vara kul att läsa den. Var en bekant jag mötte häromdan som sa: Krönikan T skrev i Veckorevyn, den måste handlat om dig väl..
Hör av er om ni har tidningen.. ppplease!



Nu ska jag käka krabba, ses/hörs i gbg nästa gång :P Kram!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0