mest göra ingenting... eller?

När man är inställd på att kvällen kommer bli lugn med Idol och myskläder kan det vända lika snabbt av ett telefonsamtal. Precis vad det gjort för mig ikväll! En halvtimma i badet, en stund i telefon och zappat igenom kanalerna på tv-n. Men nu ska jag alldeles snart göra mig iordning för en kväll på avenyn (tror det blir där vi hamnar). Så jag ska äta lite till av min piccoriniost och krusbärsylt (bra när man är hos mamma och hon skickar med delikatesser;) Sen ska jag överväga klädval, och sminka mig. Håret har hållt sig hela dagen, så det behövs bara lite borstdrag där sen är jag klar. Eller klaaar som flera av mina vänner skulle valt att uttrycka det :p

Imorgon ska jag och älsklingen på "Hus och Hem" mässan och det ser jag fram emot. Kommer vi nog att få en massa inspiration till vårt hem :)

Kramizz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0