Vad som komma skall...

Vet att vi är på väg in i hösten, med alla murriga färger, mysiga koftor, rejäla stövlar, kappor och allt som hör där till. Och jag älskar verkligen hösten -tro inte annat! Den ger mig en sån skön känsla, en känsla som jag haft sen jag var liten flicka och skulle tillbaka till skolan efter sommarlovet. Tyckte det var så mysigt med höst, fina kläder, regn och gosiga kvällar inomhus. Det va så roligt att gå till skolan då man hade nya kläder, och kände sig fin :)

Men med tjuvkik från modeveckan i Milano ser jag att våren verkligen är något att se fram emot då temat är - feminint och romantiskt :P

"Modeveckan, Milano. Våren 2008 blir feminin. Det visar de flesta av vårvisningarna, så även Blugirl som bjöd på vippiga kjolar, volanger och blommigt med en glammig 50-talskänsla på modeveckan i Milano."

   Veckorevyn.com

Håll med om att känslan är lite Alá "Sex and the City" ! Och vem längtar inte ihäl sig efter att filmen ska komma på bio! Vet iallafall att flera av mina vänner är frälsta i serien. 
Som det verkar är fina vårkläder att vänta - Först gäller bara att göra hösten så bra som möjligt! För jag lovar, även om svala klänningar och sommarvärme är underbart så finns det dom som längtar efter stickade tröjor, mössa och halsduk (Iallafall en liten K i Barcelona;)



Ciao..
                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0