Veckorna går fort..

Och skönt är det! Det har varit tuffa dar nu i slutet av veckan, är kanske inte det bästa att ta en utgång på onsdag när man ska jobba hela torsdag och fredag! Men grymt trevligt var det, räkor, vitt vin och snacks hos J med C och M. Sen blev det "Deep" och shot för mig och C :) Var inte så mycket folk ute, men kan inte räkna med annat en onsdag innan löning. Fast alltid nice att komma ut, få dansa lite, dricka lite och se folk. 
Var riktigt trött igår bara, hjälp.. Inte blev det bättre av att jag knappt han komma hem innan jag, H, M och K först åt middag på "Bryggan" och sen åkte till Kungsbacka och kollade handboll. Vi var hemma vid 22 tiden, och jag somnade direkt jag la huvudet på kudden. Men upp igen imorse, och arbete till 17.15 idag med.. Fast nu vet jag iallafall att jag kommer få lite pengar nästa månad :) Och inte är det fel att veta att jag har en hel helg att slappa framför mig!


Nu ska jag krypa upp i knät på min kille och njuta av resten utav fredagkvällen. Finns inget bättre än att sitta i min H:s knä, där kan jag känna mig liten. Han tar hand om mig som sin lilla docka, och det gillar jag i massor :)


Kramar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0