Vill hem..

Sitter på Sam, ska ha lektion snart... Men jag vill hem, ligga i soffan och äta kardemumma skorpor med smör och se på tv. Vissa dagar är det inte meningen att man ska lämna hemmet, en helsnurrig morgon där H försov sig, fick beställa en taxi som aldrig kom. Och jag låg med ångest över att jag var tvungen att gå upp ur sängen.. Stannade verkligen så länge jag bara kunde. Men nu är jag här, och längtar hem! Vill gå i mysbyxor och inte taights, vill ha ulltofflor på fötterna inte stövlar...

Om bara den här dagen kunde gå fort så klockan snart är 15 och jag kan gå hem och äta med H innan han ska till träningen. Är såå osugen på det här! blir inte bättre av att veta att man måste prestera om 1 h i en hel timma också..

Får stååå ut! Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0