Ångesten har lagt sig..

Första tentafrågan är klar och det mesta av ångesten har gett sig för den här gången. Kommer väl tillbaka då det är dags att skriva fråga 2 och 3, men än så länge har jag ingen bok och då behöver jag inte stressa upp mig över det. 
Jag som kommit ut på lite löpturer det senaste veckorna märker nu att den här veckan har börjat dåligt. Blir ju mörkt ute tidigare nu med så ikväll kommer jag nog hålla mig inne.. Men imorn bitti får jag röra på mig iallafall, då ska jag och A promenera till hennes skola där jag ska "vicka". Det blir riktigt bra med två hela dagars vik, kommer sitta fint på kontot :) Sen är det inte fel att få umgås med A lite extra, det ser jag fram emot.

Nu ska jag gå och ställa mig i en varm dusch, gott. Stort tack till min älskling som bidrog med sin hjälp till min tenta. Hade varit dubbelt så tungt utan din hjälp... love you.


Kramizz

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Svar: varsågod :) okej :P

2007-09-25 @ 19:35:40
URL: http://Chewinggum.blogg.se
Postat av: anna

Jaha okej! Har du långt kvar eller är du färdigutbildad?

2007-09-25 @ 20:04:56
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: anna

skönt att lite ångest lagt sig..så man får lite ro i själen. kramkram!

2007-09-25 @ 21:21:31
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: carrrrrrrrooooooooo

haaaaaaaaaaallllllllåååååååååå goa linda
nu får vi se till o ses snart.. pössen på dej

2007-09-25 @ 23:38:32
Postat av: cut

Ja min mysiga Carro, det vill jag absolut! Längtar.. vi kan väl bara ta och bestämma ngt. Jag kan i stort sett när som helst! puss

2007-09-26 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0