Helg helg helg!

Efter en hel dag i skolan känns det som en grym lättnad att det är helg. Även om regnet öser ner nästan värre idag än det gjorde igår så ska det bara bli mysigt att kura ihop sig inomhus.. Ikväll blir det vin och härligt sällskap, kanske en sväng ner till chez :s Det fanns visst dom som ville ha dit H och mig ikväll :) Ja, vi får se.. Imorn blir det iallafall väldigt lugnt, bara käka gott och kolla andra avsnittet av "Svensson Svensson". Kanske en liten löptur på dagen om regnet ger sig för en stund.

Nu ska jag ta en varm dusch och fixa iordning mig tills ikväll!! Och hörni, såg ni på aftonbladets hemsida igår? Bilder från Sex and the city FILMEN!!! Jag väntar så på premiären av den! Älskar de fyra kvinnorna :)


Ha en go fredag! Puss på mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0