Min nya data!!!

Ni kanske undrar varför jag varit så dålig på att skriva, och mina inlägg varit urkorta. -Har inte haft någon fungerande data... Men nu har jag det! En alldeles ny, fin och välfungerande sådan :) Tog med mig mina två experter, brosan och älsklingen till Backaplan och köpte en perfekt laptop. Betydligt bättre än min gamla :p Fick datan av mamma och pappa för jag fyller ju år om några veckor, så den är en för tidig födelsedagspresent. På tal om att fylla år så gör min älskling det i helgen! Grattis My Love! Funderar på vad han ska få av mig... hmm. Har en innestående present i form av resa till honom. Problemet är bara att han spelar handboll jämt så tiden räcker inte till! Och jag som vill åka på solsemester :( jaja.. får bli lite senare det. Så jag får fixa något annat fint.. Svårt att ge den man tycker är underbarast på jorden något -ingenting är nog! Finns inga tvivel för min H, han gör allt för mig och jag är så lyckligt lottad :)

Inte långa stunden jag fick vara hemma efter första dagen i skolan... Måste kila igen :p Fy för skola men -Jag har bästa klassen! var bara tvungen att få med det :D Dom e bara goast!!!

see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0