Myslördag :)

Den här dagen ska bli så härlig. Om en timma kommer pappa och brosan, vi ska käka lite och umgås. Diskutera hur vi ska göra med min och brosans bil som vi tänkte sälja - Någon som är intresserad? Skulle vara himla bra att få sålt av den snart så jag får lite pengar :p
Sen kommer H hit och ikväll ska vi vara hemma hos han, äta middag och se på "Svensson Svensson" :) Ska bli myyys som bara den;)

Det var jättetrevligt hos S och R igår, massa gott snacks, ostbricka, kladdkaka och rödvin. Tack så mycket! M krya på dig (skulle ju skriva något gulligt ;)! Och du.. lovar ta med dig på shoppingrunda! Det var nära det skulle bli en tur idag om inte din näsa och hals varit krasslig.

Får se hur det blir med löpningen idag, kanske får skjuta upp den tills imorgon. Imorn ska jag och M fotografera igen, kul kul kul :)

Nu ska jag hoppa i ett par jeans, kan inte gå runt i linne och trosor hela dagen. Sen är det tydligen min tur att diska idag, Fy! Får sätta på lite musik som H alltid gör, då går det nog lättare!

Kort följer...

  pussssssssss och en tjej som snart fyller år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0