Sabbar min löpning!

Förbannade regn! Skulle joggat igår, men icke - det ösregna! Vill jogga idag men vädret ser inte bättre ut :( Jag och H var nära på att spolas bort nyss då vi gick till Ica för att handla. Så det blir en dag inomhus med brödbak och film. Vi ska baka grekiskt lantbröd, mums :p Men först ska H göra mat, chilipasta med kyckling. Det ska bli riktigt gott, är så hungrig efter att levt på en smoothi hela förmiddagen. 

Jag har en stor önskan för tillfället och det är att få pengar snart. Fattar inte varför veckan innan löning ska kännas så lång, nu börjar mitt samvete tryta också då H har betalat det mesta den senaste tiden :s Ja, vad är inte ens kille till för ;) 
Nä, skämt och sido så är jag riktigt sugen på ett par nya jeans och någon mysig kofta. Vi skulle gått på stan om inte bara (ja, ni vet vad jag tänker skriva) REGNET öste ner. Inte för att jag kan köpa något just nu men jag kan alltid kolla ut vad jag vill ha för att sen köpa det nästa vecka. 

Nä nu ska jag kila ut till min älskling i köket, love love love :)

Regna inte bort! Kramizz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0