Slappar söndag..

H står ute i köket med ett diskberg och jag ligger i soffan och äter godis -allt är precis som det ska va ;) haha. Var riktigt bra igår, R hade gjort det så fint! Var den mest uppstyrda kräftskiva jag varit på någonsin, och riktigt goa kräftor som H och jag köpt :p

Ååå ser på tv-n nu, det är ett bröllop och bruden är bara den vackraste! Så fin klänning hon har... den är vit med broderad överdel och ett cremefärgat sidenband knuten som en rosett i midjan. Jag vill gifta mig när jag ser sånt :)

Nu ropar H på mig, han vill jag ska vara med i köket och baka - Han bakar en av min mammas kakor som han älskar, skulle kunna äta en hel plåt på en kväll om han fick. Han är världens gulle... min mysiga grymma kille :)

Efter vi bakat ska vi prova nya pizzerian som öppnat nedanför mig, undra om den är go ?? tror det för pizzorna är stenungsbakade och har massa mozzarella på :p mums!

Ha en mysig söndag (mina vänner - I love you! imorn ska jag nog träffa A och det längtar jag efter :)

Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0