Söndag går mot sitt slut..

Och imorn är det min födelsedag! Inte för att jag gillat den dagen de senaste åren men det börjar vända igen... Nu ser jag fram emot morgondagen och vad som väntar, vilket antagligen inte är mer annorlunda än en vanlig måndag. Men vi får väl se :p

Har haft grymt kul ihop med M idag, först kom hon hit med sin kille och deras lilla 2 åring. H fick hälsa snabbt på dem för sen skulle han iväg på match. Efter lite fika fick övrigt sällskap lämna oss ensamma för då styrde jag och M upp för att fotta. Har nog vandrat runt hela lunden efter coola ställen och bra bakgrunder. Och vi lyckades bra, hade himla roligt och fick bra bilder.

Nu längtar jag efter att min älskling ska komma hem så jag kan sitta i hans famn och titta tv. Där sitter jag för det mesta om inte han ligger i mitt knä och det är bara det mysigaste :)

Vill träffa mina vänner snart! Vad säger ni om utgång nästa helg?? Jag är supersugen! Så hörs och ses.... puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0