Tillbaka!

Vi stannade i Grebbestad hela helgen, och det har verkligen varit en lyckad helg :) Fick oss hummerfest igår med champange att dricka och björnbärspaj till efterätt (Jag och H hade plockat björnbären). Det bästa med helger man åker iväg på är att de känns så långa, som om man haft en minisemester. Tror att det är viktigt för de flesta att växla miljö emellanåt.

Nu häger jag och H framför tv-n, vi har käkat mackor och kollat på reprisen av "Svensson Svensson". Han ska iväg och spela match, jag åker snart till C och sen ska vi se på H när han spelar. Ska bli gott att umgås me C lite, va lite för längesen.

I veckan ska jag shoppa !! Om jag ser fram emot det...

Ha en go söndag! Kramar!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0