En kanonhelg!

Har ni liksom jag haft en toppen helg? Vilket väder, det är oslagbart att det får vara så härligt i april! Nu ska jag sätta mig ner och skriva på min uppsats -vilket jag INTE känner för! Just nu vet jag inte hur det här ska gå, jag vet verkligen inte hur jag ska ta mig egenom det här jobbet som ligger framför mig.. Jobbigt faktiskt.

Bosse hade det fantastiskt bra i Grebbestad, massa lek och bus. Skogspromenader där han fick gå fri, han är en hejjare på att gå precis vid mina fötter. Övningar på inkallning gick super - ja en bättre hund finns nog inte! (vänta bara tills han kommer i trotsåldern;)

Ha en bra Måndag mina vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Big M

Jag liksom gillar när du har uppsatser att skriva...bloggen har aldrig varit så uppdaterad som då ;)
Förresten, när får man hälsa på Bosse bus? =)

2008-04-21 @ 13:45:39
Postat av: me

När som helst! Det är bara att komma! Du är varmt välkommen, jag sitter bara hemma och skriver hela dagarna så vill gärna ha lite mänskligt sällskap innan jag förvandlas till hund... kramar

2008-04-21 @ 16:45:07
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0