En valborgsafton!

Solens strålar har brutit igenom och det väntar en härlig kväll framför oss. Ja, dagen får jag spendera inne och skriva men sen så... då blir det grillning nere på gården och jag längtar! Jag och K tillsammans med H:s vänner, ja vi får allt räkna det som mina och K:s vänner med ;) Sen sist men inte minst -Bosse oxå!

Tänk om bara den här uppsatsen kunde varit klar så att jag fick njuta av det sköna vädret till fullo! Tur att det bara är maj och en bit av juni kvar sen åker vi till Tunisien, där blir det  till att njuta av härligt väder! Tiden går endå väldigt fort, vilket är tur det. Jag och H pratade förut om att imorgon är det redan 5 månader sen vi flyttade till vår gemensamma lägenhet! Och snart är det sommar och vi kommer vara i Lysekil, där vi ska jobba, sola, åka båt, fiska, grilla - ja allt som hör sommaren till :)


Ha en underbar dag och kväll alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0