God morgon!

En härlig helg som gick allt för fort! Vi åkte till Lysekil i fredags, där blev det kalas och massa jobb i trädgården. På lördag grejade Pappa, H och brosan med målning, jag och Mamma plockade bland gamla kläder på insidan. Så roligt att slänga på sig gamla grejer man en gång haft! Hahaha.. Men allt var inte fult, vissa saker var lite coola, som ett par pälsmössor (synd det inte är snö) en skepparkavaj med guldknappar och annat. Roligast av allt var nog att ta på sig dom helskodda och chapsen! -Jag vill börja rida igen! Känner mig faktiskt fin i ridkläder, och så många timmar man lagt på stallet en gång i tiden.. Sen dessa underbara ridturer, ååå jag vill! Men får rida lite i sommar, det är för sent att dra igång med någonting här i Göteborg nu. Det får bli i Lysekil :P

Hastigt på lördag kväll bestämde vi oss att åka hem, Pappa skulle iväg och R träffa vänner. Vi var trötta och tänkte att efter en hel helg i Grebbestad förra helgen så kan det vara skönt att få en dag hemma i lägenheten. Trött som katten var jag i bilen, men då K ringde och sa -"Synd du inte är här"! Kontrade jag med -"jag är faktiskt påväg hem".. Det var helt enkelt bara att springa in i lägenheten, ta på sig något vettigt och åka in till stan för att möta upp ett partyglatt sällskap. Park lane bar det av till - Riktigt skoj!

Men så trött jag var igår! Jag, H, O och lilla Bosse åkte till Freeport -fick tag i ett par jeans. Softa "äta glass på stan" levis:) När vi kom hem kom H:s föräldrar och lillebror hit. Det var mysigt :) H:s lillebror lekte med Bosse och Bosse var väldigt uppe i varv! Kvällen kom, jag somnade i soffan och så slutade söndagen (ja vi han med lite räkor först).

Nu har jag varit ute och kännt på ett underbart väder, ska snart ta Bosse på promenad och gå till handledningsmöte. Ikväll är det tydligen Bf-möte på Pedagogen också. Fullpackad dag!

Men först frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0