Samma visa..

Ja likadant idag, en tidig morgon och jag var inte på mitt bästa humör efter att Bosse väckt mig med att tugga på mitt hår. Sen vägrar han att ligga någon annan stans än mitt på min kudde, jag puttar bort honom men då envisas han med att lägga sig på mitt ansikte. Vi har verkligen försökt med allt jag och H, byta platser i sängen, byta kuddar, göra egen plats till Bosse, men det kvittar vilken kudde jag har för han ska alltid ligga på just den. Byter jag plats ska han ligga på den kudden jag har där, ligger jag ihopkuren som ett foster ska han terrorisera mig då med. Saken är den att jag är för trött för att göra någon stor affär av det, jag vill bara få sova! Men inatt kommer jag visa med inte bara kroppspråk utan med röstläge att min plats -ÄR MIN! Jag är Alfahonan och han ska inte ta min plats jämte H den lilla Bossegayen!

Nu har jag käkat lite och ska ta tag i skrivandet igen... Imorgon åker jag, H och Bosse till Lysekil för att stanna hela helgen, hoppas på solsken :)



image354 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0