Tack för solen!

Ännu en tidig morgon... Men när man väcks av en superglad och urgullig liten valp och sen ser solens strålar -då kan man inte klaga! H tog endå tidigaste rastningen kl 06.00, sen har jag både hunnit duscha, prata med mammi i tele, rasta B, mata B, klippa B:s klor och leka i massor. Nu sover båda mina killar och jag ska ta tag i skrivandet.. Hoppas att jag är en riktig idéspruta idag :P

Vi ska börja miljöträna B nu och jag hade tänkt ha med han på grupphandledningen på Torsdag, det var klartecken från lärare och allt men.. En viss harig husse vill inte släppa iväg honom än och jag vill inte trotsa. Men ska försöka få med H på att ta B och åka en sväng med vagnen eller ta en runda runt redbergsplatsen så lillen får lära och se något nytt!

Men först och främst är det skriva skriva skriva som gäller!
                          Kramar!

Kommentarer
Postat av: mulin

Å, vad har du för hund?

2008-04-16 @ 10:42:58
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hejhej!
Hoppas du får en bra Onsdag! :)

/Kram

2008-04-16 @ 11:00:53
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0