Tre bilder från februari..

Det är verkligen tidiga mornar... till bibloteket när det öppnar för att kunna vara hemma till 11.30 och avlösa H med Bosse. Kan inte lämna honom några längre stunder än.. Har sett likadant ut två dagar i rad och lär fortsätta. Jag gör min läromedelsanalys i stress, då man inte får låna hem gamla läromedel måste jag kämpa allt jag kan de timmar jag är där. Sen är det hem för att läsa, skriva forskningsläge och allt annat jag inte fått gjort. Det finns dom som ser C-uppsatsen som ett livsverk, för mig känns det just nu som ett hafsverk... Phu.. vi får se hur det går..

Efter en förmiddag på bibloteket och en eftermiddag framför skärmen hemma i köket, så åkte jag in till stan och mötte upp M. Vi fottade Bosse i vasaparken och tog en fika på uteservering - mysigt! Jag fick en cdskiva av M med lite bilder som vi tog i februari. Alltid kul att titta igenom vad resultatet blev!

Nu ska jag ta och koka en kopp te, är lite frusen sen vi var ute (för lite kläder kanske?). Ska titta på frusna män söker kärlek - Älskar sånna program!!  Kram på er!

image351image352
image353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0