Dagarna gick fort i Göteborg..

Redan tillbaka i Lysekil, tiden gick alldeles för fort när jag var hemma i lägenheten. Vi var en del i Sävedalen med, käkade underbara växthus tomater och fick sova i V:s rum tillsammans med han pågrund av läskigheter på ovanvåningen ;) Hahaha...

Jag och älsklingen var på Ikea där vi köpte på oss en del grejer som lyfte lägenheten HÖGT! Det blev så fint med nya kuddar i soffan, gardiner, påslakan, mattor, lampor och tavlor.. sen annat smått och gott därtill. Vi fick till en ännu mer skandinavisk-looklike-lexingtonstil som vi gillar :P 

Nu ska jag äta en stadig frukost, havregrynsgröt och äggmacka. Sen bär det av ut och röra på sig. Var uppe 8:30 imorse för att måla om två sängbord till mitt och älsklingens sovrum, det behövs en omgång till innan de är klara så det måste hinnas med i helgen innan jag åker tillbaka till Gbg på söndag. Sen nästa vecka på tisdag ska jag till Tony&Guy för att fixa håret, en utgång på onsdag och vad mer... jo massa mys med min älskling!


"Jag är så kär i dig att det kittlar i magen ;) "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0