Girly night..

Den här dagen har susat förbi! Men kvällen är ju kvar som tur är - jag som ska till M och käka middag med K och E :) Det är alltid lika roligt att ses, även om det är mer sällan nu för tiden :( Jag har iallafall hunnit med att städa, promenera med Bosse -vi gick till stan och där i affärer, träffade J utanför Solo så vi tog sällskap en stund, sen knalla jag hem. Hemma tog jag en dusch och laga käk till mig och älsklingen. Nu ska jag snart fixa till mig, gå förbi systemet och sen till tjejerna för att ha TJEJMIDDAG :)

Vad ska jag ha på mig tro ?? Måste klacka om lite skor, bland annat mina mormorskängor som jag älskar.. varför gör jag alltid det i sista stund för?? Det får bli jeans tror jag.. el klänning, hmm - Den som lever får se :D


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Mer bilder önskas! På håret, shoppingen och resan...... Kul blogg!

2008-08-25 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0